Cafeneaua de discutii a Comunitatii NN
* Autentificare  regulament Regulament    * FAQ    * Căutare
Acum este Lun Sep 22, 2014 07:12

Ora este UTC + 2 [ DST ]

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 94 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Probleme la servici
MesajScris: Vin Aug 01, 2008 10:26 
Neconectat
Nou venit
Nou venit

Ma enereveaza la culme ce-i la care sunt angajata.De ce?Pt ca sunt gravida in 12 saptamani am probleme cu sarcina si ei nu vor sa-mi respecte drepturile,nu doar mie ci si la o colega care e tot gravida si e internata in spital acum,i-au spus ca o dau afara daca nu aduce concediul medical la lucru ceea ce nu e posibil, dupa cate stiu eu,pana nu te externeaza.Sunt si eu in medical am amenintare de avort si mi-au spus ca ma dau si pe mine afara daca nu duc cocediul in max 48 ore de la eliberarea lui. :evil:
Ce spuneti de asta?

Sus
 Profil E-mail  

Subiectul mesajului:
MesajScris: Vin Aug 01, 2008 11:03 
Neconectat
Oracol
Oracol

Pai situatia este fff nasoala. Scuza-ma dar unde lucrezi? Nu au voie sa te dea afara, suna la protectia omului. Cei care se ocupa de drepturile angajatului... Pe bune, si reclamai... asa oameni nu am mai intalnit, zau. Viata copilului tau este mai importanta decat un job de 2 bani...

Sus
 Profil E-mail  

Subiectul mesajului:
MesajScris: Vin Aug 01, 2008 11:13 
Neconectat
Oracol
Oracol

Anca, din pacate, din cate stiu eu, concediul medical trebuie dus intr-adevar in max 48 de la eliberare. De regula, cand te imbolnavesti intr-atat incat sa nu mergi la servciu mergi la medic, acesta iti elibereaza un certificat medical pe care il prezinti la locul de munca, dupa care ramai acasa sau in spital, pentru tratare. La iesirea din spital iti elibereaza doar un bilet de externare, nu ala se prezinta la serviciu!