Cafeneaua de discutii a Comunitatii NN

 
Cure de slabire, diete
 
Anunturi NN
Acum este Dum Iul 22, 2018 18:31

Ora este UTC + 2 [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 3 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Streching de final sau intinderea muschilor
MesajScris: Joi Mar 09, 2006 02:17 
Neconectat
Oracol
Oracol
Avatar utilizator

Membru din: Vin Aug 26, 2005 12:54
Mesaje: 4783
Localitate: Copenhaga, Danemarca
Noi la sala incepem cu picioarele mai intai si apoi cu restul! dar am gasit ceva exercitii pentru gat, spate si brate.

Exercitiul 1: Apleaca capul in partea dreapta si impinge-l usor cu mana inspre umar. Mentine pozitia pentru minim 30 de secunde, aplicand treptat presiune din ce in ce mai mare. Repeta apoi si pentru partea stanga. Acest exercitiu are rolul de a intinde muschii gatului si spatelui.
Imagine

Exercitiul 2: Apleaca capul in fata si impinge-l usor cu mainile inspre piept. Mentine pozitia pentru minim 30 de secunde, aplicand treptat presiune din ce in ce mai mare si asigurandu-te ca mentii in tot acest timp coloana dreapta. Acest exercitiu este pentru intinderea muschilor gatului si spatelui.
Imagine

Exercitiul 3: Apuca cu mana stanga cotul drept si mentine mana dreapta intinsa perfect, cu degetele relaxate. Impinge usor mana catre piept, apoi relaxeaza. Repeta de 10 ori mentinand din ce in ce mai mult pozitia incordata. Repeta apoi si pentru bratul stang.
Imagine

Exercitiul 4: Apuca cotul stang cu mana dreapta si du-l peste cap. Intinde bratul stang in acest fel opunand rezistenta cu capul si cu mana dreapta, intinzand astfel cat mai mult muschiul bratului stang. Repeta de 5 ori relaxand si intinzand muschiul. Repeta apoi si pentru bratul drept.
Imagine

Exercitiul 5: Mentinand spatele perfect drept si tinand privirea drept inainte, apasa incheieturile mainilor una de alta, mentinand palmele spre interior si coatele in aer la nivelul umerilor. Din aceasta pozitie apropie si departeaza incheieturile mainilor de piept. Repeta de 10 ori miscarea, mentinand din ce in ce mai mult incheieturile pe piept.

Exercitiul 6: Mentinand spatele perfect drept te rotesti spre partea dreapta sprijinand bratul stang de picioare sau de manerul scaunului si incercand sa privim cat mai in spate. Se repeta apoi si pentru partea dreapta.

Exercitiul 7: Indreapta-ti spatele si mentinand spatele drept du mainile in fata. Mentine pozitia indreptand spatele prin scoaterea in fata a pieptului si prin strangerea muschilor abdominali. Mentine pozitia timp de minim 30 secunde. Apoi se relaxeaza si se repeta miscarea, mentinand-o din ce in ce mai mult. Miscarea este excelenta pentru muschii abdominali superiori. Trebuie ca in timpul exercitiului sa se respire cat mai adanc.

Exercitiul 8: Indreapta-ti spatele si mentinand spatele drept du mainile in fata pe birou. Mentine mainile cat mai fixe pe birou si curbeaza spatele cat mai mult, intizand muschii abdominali. Ridica privirea, aplecand capul pe spate. Mentine pozitia cat mai mult, respirand adand. Este excelenta pentru intinderea muschilor abdominali si pentru aplatizarea abdomenului.


Pentru picioare tonifiate si fesieri fermi

Exercitiul 9: Indreapta-ti spatele si mentinand spatele drept du mainile in fata si prinde cu ele genunchiul drept. Strange genunchiul drept, aducandu-l cu bratele cat mai aproape de abdomen. Mentine pozitia 30 de secunde si apoi schimba piciorul. Repeta de 10 ori pentru fiecare picior. Exercitiul lucreaza muschii fesieri foarte intens, intinzandu-i.

Exercitiul 10: Indreapta-ti spatele si mentinand spatele drept sprijina glezna dreapta pe genunchiul stang. Apasa acum pe genunchiul drept, intinzand astfel fesierii. Repeta pentru fiecare picior, mentinand cat mai mult timp pozitia si apasand din ce in ce mai mult pe genunchi.

Exercitiul 11: Indreapta-ti spatele si mentinand spatele drept ridica piciorul drept in fata, intinzandu-l si ridicandu-l cat mai sus. Mentine-l pana cand tremura si apoi schimba piciorul. Repeta de 3-4 ori pentru fiecare picior.

sursa: ele.ro

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Joi Noi 16, 2006 12:28 
Neconectat
Dependent NN

Membru din: Mie Sep 13, 2006 15:27
Mesaje: 8563
Se folosesc si ca incalzire.Se practica si la sfarsitul programului de gimnastica pentru intinderea ligamentelor si oxigenarea muschilor.Rezulta o elasticitate de invidiat!!!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Vin Noi 24, 2006 15:25 
Neconectat
Oracol
Oracol
Avatar utilizator

Membru din: Vin Aug 26, 2005 12:54
Mesaje: 4783
Localitate: Copenhaga, Danemarca
Strechingul se foloseste intotdeauna la final, ca sa se intinda bine ligamentele.. La inceput se folosesc alte serii de exercitii pentru incalzirea muschilor ca sa poti lucra apoi si sa nu ai probleme!!

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 3 mesaje ] 

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la: