Cafeneaua de discutii a Comunitatii NN

 
Cure de slabire, diete
 
Anunturi NN
Not here...
Acum este Lun Ian 22, 2018 08:25

Ora este UTC + 2 [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Mituri legate de fitness. Opinia specialistilor.
MesajScris: Sâm Noi 25, 2006 21:15 
Neconectat
Dependent NN
Avatar utilizator

Membru din: Joi Aug 04, 2005 17:35
Mesaje: 8044
Localitate: oradea, romania
1. Unde nu e durere nu e nici castig

Acest principiu este daunator. La inceputul antrenamentului este normal sa apara dureri musculare. Durerile osoase, articulare, intinderile de muschi sau ligamente, sunt insa nefiresti si nu trebuie ignorate, deoarece tendinta este spre agravare. De aceea se recomanda inceperea exercitiului la sfatul medicului, incet, cu atentie, pentru a preveni accidentarile si continuarea acestuia in functie de raspunsul organismului.

2. Exista un singur mod ideal de a face miscare


Specialistii afirma ca aceasta afirmatie este falsa, existand mai multe moduri de a face miscare, potrivite pentru fiecare persoana in parte. Urmarirea scopurilor individuale presupune incorporarea diferitelor tipuri de exercitii si obiceiuri, in programul de antrenament, in functie de preferintele personale, cu scopul obtinerii rezultatelor optime si prevenirii accidentarilor.

3. Transpiratia intensa topeste tesutul adipos

Alta afirmatie falsa, gradul de transpiratie din timpul efortului fiind un indicator al capacitatii organismului de a-si pastra temperatura normala. Transpiratia se produce cand corpul incepe sa inmagazineze caldura, senzatia de racorire aparand atunci cand transpiratia se evapora. Nu exista nici o corelatie cu cantitatea de energie sau numarul de calorii consumate.

4. Consumul de apa cauzeaza crampe

Crampele sunt de fapt un simptom al deshidratarii. Consumul de apa previne deshidratarea, scazand astfel riscul de producere al crampelor.
5. Exercitiile cu greutati pot duce la deformarea corpului

Acest mit opreste multe femei de la antrenamentele cu greutati, insa specialistii au concluzionat ca principalul factor care influenteaza forma corpului este cel genetic. Mai putin de 1% dintre oameni au predispozitia genetica de dezvoltare exagerata a muschilor dupa antrenamente cu greutati. Aceste tipuri de exercitii sunt deosebit de importante in orice program de antrenament. In timp ce exercitiile aerobice stimuleaza functia cardio-respiratorie, iar intinderile imbunatatesc flexibilitatea, exercitiile cu greutati cresc forta si rezistenta, toate cele trei grupe contribuind la realizarea unui program optim de activitate fizica.

6. Miscarea este o cale sigura de scadere in greutate

Desi acesta pare rezultatul evident al activitatii fizice, lucrurile nu stau chiar asa. In cursul unui program de antrenament se poate creste in greutate, prin schimbarea compozitiei corpului: se pierde tesut adipos si se castiga tesut muscular. Chiar daca greutatea creste, se observa un efect estetic favorabil, deoarece fibrele musculare mai dense tind sa ocupe un volum mai redus.
Un element important de luat in considerare este dieta. Cand o persoana sedentara si cu o dieta necorespunzatoare incepe sa faca miscare, cu pastrarea aceleiasi diete, este posibil sa scada in greutate, dar aceasta scadere va fi minima. Cea mai buna metoda de a obtine rezultate optime este de a combina programul de exercitii cu o dieta corespunzatoare.

7. Se poate scadea in greutate tintit, de la nivelul unei parti a corpului?

Acesta este pur si simplu un mit, deoarece, indiferent de cat se exerseaza o anumita zona, reducerea localizata a tesutului adipos este imposibil de obtinut, din punct de vedere fiziologic. Specialistii explica ca grasimea se depune proportional la nivelul intregului corp. De obicei zonele in care tesutul adipos se depune cel mai repede sunt zonele de unde acesta se mobilizeaza cel mai greu. La barbati zona dificila este abdomenul, pe cand la femei zonele problematice sunt soldurile, fesele si coapsele.

_________________
http://tvt89.bridgeman.ro/stiri.php?istire=3861


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
 

Not here...