Cafeneaua de discutii a Comunitatii NN
Acum este Dum Iul 22, 2018 18:10

Ora este UTC + 2 [ DST ]

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 171 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Galerie pentru Cryssmart
MesajScris: Vin Noi 06, 2009 15:58 
Neconectat
Mama Mia
Mama Mia

Crys, pana acum tu ai facut galerie tuturor mamicilor aflate aproape de momentul nasterii, acum vine randul nostru sa te incurajam #-:p2 Vad ca mai ai 15 zile pana la termen, deci bebe poate veni oricand, asa ca eu iti transmit de acum incurajarile mele si sper sa ai o nastere usoara si rapida, iar bebita ta sa fie sanatoasa si cumintica #::h1
Apropo, unde o sa nasti si care sunt indicatiile medicului, natural sau cezariana?

Sus

Subiectul mesajului: Re: Galerie pentru Cryssmart
MesajScris: Vin Noi 06, 2009 16:38 
Neconectat
Moderator
Moderator

draga mami si burticuta #-:p1

pentru tine in mod special am pregatit o galerie de sustinere :wink:

ImagineImagine

speram ca nati va fi incintata de surioara ei :-D

Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine

care va fi frumoasa si voioasa:

ImagineImagineImagine

precum i se urseste din bagheta magica:

Imagine

si acum asteptam sa vina ceasul:

Imagine

Din Regulamentul forumului: Evitati posturile care contin doar "Subscriu", "De acord", "Lol" si altele de genul acesta, care in fond nu spun nimic. E de preferat sa emiteti o parere proprie, in ideea unei comunicari mai de substanta.

Sus

MesajScris: Vin Noi 06, 2009 16:44 
Neconectat
Mama Mia
Mama Mia

Draga mamicuta....Iti uram si noi o nastere foarte foarte usoara,o bebelina sanatoasa si papacioasa.....Si sa te bucuri din plin de aceste ultime momente de burticie :-D :-D
Toate te sustinem si sa dea DD sa fie totul bine,sa fiti sanatoase amandoua.....
Multi multi pupici de la noi #-:p1 #-:p1 #-:p1

Sus

MesajScris: Vin Noi 06, 2009 23:42 
Neconectat
Dependent NN

Anisia82 scrie: