Cafeneaua de discutii a Comunitatii NN

 
Cure de slabire, diete
 
Anunturi NN
Not here...
Acum este Mar Ian 23, 2018 20:06

Ora este UTC + 2 [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 25 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Exercitii pentru fesieri, cu foto!
MesajScris: Mie Mar 08, 2006 12:49 
Neconectat
Oracol
Oracol
Avatar utilizator

Membru din: Vin Aug 26, 2005 12:54
Mesaje: 4783
Localitate: Copenhaga, Danemarca
Incepem cu o usoara INCALZIRE in care efectuam 20 rotiri de glezna, 20 rotiri de genunchi spre exterior si apoi spre interior, 30 semigenuflexiuni, 20 fandari in fata cu genunchiul drept apoi stangul, cat mai joase. Ne asezam in sezut si departam picioarele la 180 grade, ne aplecam in fata "pana cand atingem cu abdomenul salteluta" apoi ne aplecam spre genunchiul stang pana-l atingem cu fruntea, respectiv dreptul.

Primul exercitiu se executa conform imaginii, ridicand genunchiul lateral cat mai sus posibil. Efectuam 40 repetari pentru fiecare genunchi in 4 serii. Nu facem pauza decat dupa terminarea exercitiului, chiar daca simtim ca ne arde. Cu cat durerea este mai mare cu atat satisfactia ulterioara va fi mai mare si efectul mai rapid.
Imagine


- Al doilea exercitiu consta in ridicarea calcaiului catre tavan apoi armarea piciorului, strangand calcaiul la sezut, conform imaginii. Vom executa de asemenea 4 serii a cate 40 repetari pentru fiecare picior, fara pauza.
Imagine


- Daca ai obosit si chiar daca nu ai obosit, urmatorul exercitiu are rolul de a te odihni intr-un mod activ. Te intinzi cu fata in jos, sprijini barbia pe manute, privirea orientata inainte. Te gandesti la privirile pline de apreciere asupra corpuli tau atunci cand esti in public si executi urmatoarea miscare. Ridici piciorul in spate cat mai sus, eviti sa indoi genunchiul, varfurile degetelor intinse. Executam 3 serii a cate 40 repetari pentru fiecare picior, fara pauza.
Imagine


- Dupa ce ai terminat exercitiul, poti sa te stergi daca este nevoie cu un prosop, sa bei o gura de apa, apoi te intinzi pe spate. Intinzi piciorul drept jos si ridici piciorul stang catre tavan. Ridici varful piciorului drept sprijinindu-te pe calcai, flexezi putin genunchiul. Miscarea se executa ridicand bazinul catre tavan cat de sus poti. Dupa ce ai terminat o serie cu un picior treci la celalalt fara pauza. Executam 4 serii a cate 40 repetari stanga/dreapta. Acest exercitiu este foarte bun atat pentru fese cat si pentru pulpe, tonifiant cat si anticelulitic, cu siguranta daca vei lucra corect, vei simti.
Imagine


- Pentru a incheia sedinta in forta, trebuie sa mai faci un singur lucru foarte usor si anume: te asezi conform imaginii ulterioare sprijinindu-te in palme si genunchi, intinzand unul dintre picioare in spate cu genunchiul rotit usor spre lateral si ridici piciorul cu glezna catre tavan, cat mai sus. Se vor face 3 serii a cate 50 repetari alternative, cu pauza la schimbarea piciorului.

Dupa acest antrenament intens vei constata ca te vei simti mult mai bine decat atunci cand l-ai inceput iar starea ta fizica si psihica va fi exceptionala. Rezultatul este garantat in 2 saptamani de antrenament zilnic.
Imagine


sursa: ele.ro

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Joi Noi 30, 2006 16:57 
Neconectat
Mama Mia
Mama Mia
Avatar utilizator

Membru din: Lun Oct 09, 2006 19:43
Mesaje: 1041
Localitate: Alba Iulia, Romania
Bea ma cam doare....funduletul.... :-D dupa exercitiile tale :-D :-D :-D :-D

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Dum Dec 03, 2006 22:44 
Neconectat
Dependent NN

Membru din: Mie Sep 13, 2006 15:27
Mesaje: 8563
Pai Bulinutza,normal ca te doare.Pe fetele alea nu le doare nimic pentru ca sunt asistate de tanarul din imagine :lol: :lol: :lol: Cred si eu ...cu un asa stimulent...iti mai arde de tras de piciore. :lol: :lol: :lol: #::h1


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Lun Dec 04, 2006 02:56 
Neconectat
Oracol
Oracol
Avatar utilizator

Membru din: Vin Aug 26, 2005 12:54
Mesaje: 4783
Localitate: Copenhaga, Danemarca
bulinutza_ scrie:
Bea ma cam doare....funduletul.... :-D dupa exercitiile tale :-D :-D :-D :-D


Asta inseamna ca lucreaza muschiul... Sa te masezi acolo unde te doare... ca sa se lasa nitel! apoi poti continua cu celalalt picior!

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Lun Dec 04, 2006 03:04 
Neconectat
Membru Junior
Membru Junior

Membru din: Lun Apr 03, 2006 23:27
Mesaje: 60
Localitate: Ploiesti, Romania
Beatrice ai un scumpic acolo.

Multumim pentru ce ne-ai trimis nu poti sa ne trimiti ceva si pentru burtici.
Eu am ramas cu burtica dupa nastere, acum bebele meu are doar 7 luni eu sper sa mai scap de burtica.

Te pupam. #-:p2 #-:p2 #-:p2 #-:p2 #-:p2 #-:p2

Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Lun Dec 04, 2006 13:37 
Neconectat
Mama Mia
Mama Mia
Avatar utilizator

Membru din: Lun Oct 09, 2006 19:43
Mesaje: 1041
Localitate: Alba Iulia, Romania
cryssmart scrie:
Pai Bulinutza,normal ca te doare.Pe fetele alea nu le doare nimic pentru ca sunt asistate de tanarul din imagine :lol: :lol: :lol: Cred si eu ...cu un asa stimulent...iti mai arde de tras de piciore. :lol: :lol: :lol: #::h1


:-D :-D :-D :-D :-D
Oricum exercitiile sunt super, am avut febra cateva zile. Trebuie facute zilnic sau la doua zile?

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mar Dec 05, 2006 23:25 
Neconectat
Oracol
Oracol
Avatar utilizator

Membru din: Vin Aug 26, 2005 12:54
Mesaje: 4783
Localitate: Copenhaga, Danemarca
Camy scrie:
Beatrice ai un scumpic acolo.

Multumim pentru ce ne-ai trimis nu poti sa ne trimiti ceva si pentru burtici.
Eu am ramas cu burtica dupa nastere, acum bebele meu are doar 7 luni eu sper sa mai scap de burtica.

Te pupam. #-:p2 #-:p2 #-:p2 #-:p2 #-:p2 #-:p2




multumim frumos.


De regula trebuie sa faci la greu abdomene... eu am un filmulet cu abdomene, insa este destul de mare si nu-l pot pune.. dar ideea este ca trebuie sa faci sala si sa te duci la aerobic. Acolo o sa vezi rezultate!

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Mie Dec 06, 2006 12:58 
Neconectat
Mama Mia
Mama Mia
Avatar utilizator

Membru din: Lun Oct 09, 2006 19:43
Mesaje: 1041
Localitate: Alba Iulia, Romania
Am facut aerobic 2 ani si m-am cam saturat, mai mult imi plac aparatele

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Joi Dec 07, 2006 23:11 
Neconectat
Oracol
Oracol
Avatar utilizator

Membru din: Vin Aug 26, 2005 12:54
Mesaje: 4783
Localitate: Copenhaga, Danemarca
Pai daca ai facut cu aceeasi profa e posibil.. Eu ma duc la diferite clase, effect, bodytoning, slanke, bodypomp, dance step si pilates... Toate foarte bune. Favoritul meu este bodytoningul... Fiecare profa are alte exercitii de intarire a musculaturii si vreau sa zic ca este super... Sunt exercitii combinate cu greutati si dans... Superrr

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: Vin Ian 19, 2007 13:36 
Neconectat
Mama Mia
Mama Mia
Avatar utilizator

Membru din: Lun Oct 09, 2006 19:43
Mesaje: 1041
Localitate: Alba Iulia, Romania
Am inceput iar execitiile, de sarbatori nu am mai facut, si am febraaaaaaa. :evil: sper sa treaca cat mai repede..... cu ex normal :-D

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 25 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3  Următorul

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
 

Not here...