Cafeneaua de discutii a Comunitatii NN

 
Cure de slabire, diete
 
Anunturi NN
Acum este Dum Iul 22, 2018 18:26

Ora este UTC + 2 [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 49 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: Abdomen plat dupa nastere
MesajScris: Mie Mar 21, 2012 15:41 
Neconectat
Moderator
Moderator
Avatar utilizator

Membru din: Joi Ian 01, 2009 14:53
Mesaje: 2305
Localitate: Galati
Am gasit 14 mituri despre abdomen pe care o sa vi le impartasesc si voua.
Mitul 1:Daca antrenati abdomenul in fiecare zi veti avea patratele de muschi
Unul dintre cele mai comune mituri este acesta cum ca daca faceti zilnic abdomene veti obtine o talie mai subtire si veti dezvolta pachetelele de muschi de pe abdomen. Acest mit probabil ca a fost dezvoltat in lumea body buildingului pentru ca toticei care fac acest sport isi antreneaza zilnic abdomenul pentru competitii. In ciuda faptului ca acesti sportivi apar pe scena cu un abdomen incredibil de lucrat, acesta vine din cauza dietei lor ci nu a antrenamentelor zilnice.Antrenamentul zilnic nu numai ca este o pierdere de timp dar este si o abordare care nu va functiona pentru omul care nu foloseste substante pentru obtinerea performantei, sau care nu are capacitate naturala de recuperare.Acestea sunt doua motive pentru care antrenamentul abdominal zilnic nu este necesar si nu va garanteaza un abdomen cu patratele:
1.In primul rand, tesutul muscular de pe abdomen este acelasi ca in tot corpul.Muschii abdominali nu pot deveni mai dezvoltati si mai puternici fara timp de odihna dupa fiecare antrenament, la fel ca orice alta grupa de muschi cum ar fi picioarele sau pieptul. Nu ati face 100 de ridicari ale barii cu greutati doar pentrua va vedea pectoralii, asa ca de ce ati face 100 de abdomene?
2.In al doilea rand, chiar daca ati obtine o dezvoltara musculara abdominala excelenta cu antrenament zilnic, nu veti fi capabili sa va vedeti msuchii daca acestia sunt acoperiti cu grasime. Exercitiile abdominale zilnice nu va ard grasimea de pe burta. Grasimea se topeste doar creand o dieta cu deficit caloric.Construiti tesutul muscular prin exercitii; ardeti grasimea prin dieta.

-- 22 Mar 2012 11:39 --

Mitul 2.Puteti manca pizza si hamburgeri si tot veti avea abdomenul plat atata timp catfaceti exercitii dupa ce le mancati.

Adevarul este ca dezvoltarea musculara se face prin exercitii dar sa va vedeti muschii abdominali tine mai mult de dieta. Puteti avea un set extraordinar de muschi abdominali dar acoperiti cu graime. Secretul pentru descoperirea muschilor este NUTRITIA.Teoretic, ati putea pierde graimea ce va acopera abdomenul chiar si mancand orice doriti atata timp cat aveti un deficit caloric. Totusi, mancand fast food plin de calorii va va fi mult mai greu sa mentineti deficitul caloric de care aveti nevoie pentru a arde grasime. Mai mult, mancand fast food zilnic, la un moment dat va va afecta sanatatea. Nu va puteti astepta ca exercitiile sa ia locul unor mese sarace. E nevoie de exercitii adecvate si nutritie pentru a obtine rezultate optime. Intrati in fast-food-ul de langa dvs si uitati-va in jur. Cati oameni au abdomenul lucrat si musculos? Nici unul.Mancand correct e cea mai buna cale pentru a pierde in greutate.

_________________
"Cele mai frumoase bijuterii pe care le vei avea vreodata in jurul gatului sunt bratele copilului tau."
Imagine


Ultima oară modificat de ancatirim pe Sâm Mar 24, 2012 10:14, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Abdomen plat dupa nastere
MesajScris: Vin Mar 23, 2012 11:36 
Neconectat
Moderator
Moderator
Avatar utilizator

Membru din: Joi Ian 01, 2009 14:53
Mesaje: 2305
Localitate: Galati
Mitul 3:Abdomenele dezvolta cel mai bine muschii abdominali.
Ironic dar abdomenele, care sunt cele mai cunoscute exercitii din lume pentru abdomen, ar putea fi cele mai periculoase exercitii pentru unii oameni in unele circumstante.Ceea ce oamenii nu realizeaza este ca abdomenele nu sunt exercitii doar pentru abdomen. In timpul unui asemenea exercitiu, muschiul flexor principal, muschiul iliopsoas face majoritatea muncii in timp ce abdomenul nu e lucrat cum trebuie.Pentru ca muschiul iliopsoas este localizat in partea de jos a spatelui, abdomenele trag partea de jos a spatelui la fiecare ridicare in special daca picioarele va sunt sustinute sau daca exercitiul este facut rapid. Acesta este motivul pentru care prea multe abdomene pot duce la un dezechilibru puternic intre iliopsoas si muschii abdominali, si la dureri de spate. Unii oameni care au abdomen si spate puternic pot fi in stare sa performeze aceste abdomene mai sigur decat altii. De asemenea exista moduri mai sigure de a face aceste exercitii. Un astfel de mod este abdomenul Janda. Acest exercitiu foloseste ideea ca daca un muschi lucreaza celalalt opus trebuie sa se relaxeze. In timpul acestui fel de exercitiu,in loc sa va tineti picioarele jos, partenerul dvs vine imprejur si va tine calcaiele.Daca ar fi sa recomand, le-as recomanda clientilor mei doar abdomene Janda. Totusi,aceste abdomene pot fi dificile de performat singur din cauza riscului de lovire si de vreme ce exista atatea exercitii eficiente, am lasat abdomenele complet pe dinafara.Incredibil dar adevarat! Puteti dezvolta niste muschi abdominali extraordinari fara sa faceti nici un abdomen.

-- 24 Mar 2012 10:13 --

Mitul 4:Aplecarile construiesc cel mai bine abdomenul.Majoritatea oamenilor sunt constienti de limitarile abdomenelor si de asta aplecarile au devenit unele din cele mai populare miscari ale abdomenului. Acesta este un exercitiu foarte bun dar il veti face ultimul in programul meu si nu ar trebui sa fie singurele si nici primele exercitii pe care le faceti. Desi sunt eficiente si sigure, aplecarile au si dezavantaje. Unul ar fi ca unii oameni fac cu miile sau cu sutele fara sa mai treaca la alt exercitiu. Exagerarea cu acest exercitiu poate duce la reducerea extensiilor toracice.Mai bine spus, facand prea multe astfel de aplecari poate duce la tragerea capului inainte si la cocosarea spatelui, determinand dureri mari.Exista alte sute de exercitii sigure si eficiente pe care le puteti face pentru intarirea si aplatizarea abdomenului dar unii oameni nu sunt constienti ca mai au si alte optiuni.Aproape patru duzini de exercitii sunt aratate si explicate in aceasta carte. Acest lucru vaofera posibilitatea sa va alegeti mereu alte exercitii pentru a nu va plictisi si pentru caorganismul dvs sa nu se obisnuiasca. Odata ce descoperiti cat de eficiente si distractive sunt aceste exercitii nu va fi nevoie sa mai depindeti de aplecari vreodata. Tineti minte ca varietatea nu e numai condimentul vietii ci si o necesitate absoluta pentru cele mai bune rezultate in antrenamentul zilnic.

_________________
"Cele mai frumoase bijuterii pe care le vei avea vreodata in jurul gatului sunt bratele copilului tau."
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Abdomen plat dupa nastere
MesajScris: Dum Mar 25, 2012 12:56 
Neconectat
Moderator
Moderator
Avatar utilizator

Membru din: Joi Ian 01, 2009 14:53
Mesaje: 2305
Localitate: Galati
Mitul 5.Oamenii de pe copertile revistelor sunt nascuti cu setul de muschi de peabdomen.
V-ati intrebat vreodata cum si-au capatat modelele de pe copertile revistelor muschii abdominali? S-a intamplat prin operatie? Medicamente? Un program secret? O dieta speciala? Sau este doar genetica. S-au nascut doar cu abdomen perfect? Cand priviti un model de pe coperta unei reviste ati putea crede ca acel tip de corp este unul comun si presupuneti ca ati putea avea unul asemanator fosrte usor. Alti oameni cred ca aceste modele sunt ciudati ai geneticii si ar fi imposibil sa formati muschii la fel pentru ca ei s-au nascut cu asa abdomen.Adevarul este undeva la mijloc. Modelele, atat femeile cat si barbatii, adeseori au genetica mai buna decat normalul. Acest dar mostenit le da abilitatea de a mentine un nivel scazut al grasimii mai usor ca altii. Forma muschilor abdominali-
inclusive 4, 6 sau 8 patratele – si simetria lor tine la fel, de genetica. Credinta ca pot arata ca modelele de pe coperti cauzeaza multor oameni stabilirea unor scopuri si urmarea unor exercitii nerezonabile care sunt mult prea exagerate pentru ei. Sfarsec prin a fi dezamagiti cand lucrurile nu se termina cum se asteaptau ei. Pe de alta parte, crezand ca nu veti putea arata niciodata ca un model de pe coperta unei reviste va fa face ca nici macar sa nu incercati. Uitandu-va la poze, e usor sa atribuiti modelelor genetica, medicamente sauc hirurgie plastica. Totusi, doar uitandu-va la o poza nu veti avea nici o indicatie cu privire la volumul de munca pe care il depun pentru a avea astfel de rezultate. Multi din acesti asa zisi norocosi prin mostenirea geneticii–femei si barbati- fac sacrificii imense,se tin de diete stricte, si lucreaza incredibil de mult in fiecare zi pentru a-si mentine trupul uimitor. Fiti sinceri cu voi…sunteti dispusi sa faceti aceleasi sacrificii?Concluzia este ca trebuie sa va stabiliti scopuri realiste si sa evitati comparatia dvs cu alti oameni, in special cu profesionisti ai fitness-ului. Ar trebui sa deveniti cel mai buncu ceea ce v-a inzestrat D-zeu. E nevoie de un efort urias pentru a dezvolta un corp de model si daca sunteti dispusi sa lucrati la fel de mult cum o fac ei s-ar putea sa nu aveti rezultate identice dar rezultatele s-ar putea sa va surprinda placut.

-- 26 Mar 2012 11:04 --

Mitul 6:Intoarcerile sau aplecarile laterale vor reduce aripioarele.
Intoarcerile si aplecarile intr-o parte sunt doua dintre cele mai des folosite exercitii pentru dezvoltarea muschilor din parti. Multi oameni cred ca aplecarile laterale vor reduce grasimea din laterale. Adevarul e ca intoarcerile nu va vor subtia linia taliei,nu sunt eficiente pentru dezvoltarea musculara si pot fi chiar periculoase. Aceste doua exercitii nu au nimic de-a face cu reducerea regiunii abdominale. Pentru a reduce linia taliei, trebuie doar sa reduceti procentajul de grasime corporala. Cea mai bune cale de a reduce grasimea din organism este o dieta sanatoasa si exercitii cardiovasculare, nu cu exercitii abdominale si, mai ales nu cu intoarceri.Recomand sa taiati aceste exercitii din rutina dvs si sa incercati mai bine acele exercitii ce va vor lucra muschii abdominali, oblici si muschii mai ascunsi din regiunea centrala a corpului. E mult mai sigur si mai eficient.

_________________
"Cele mai frumoase bijuterii pe care le vei avea vreodata in jurul gatului sunt bratele copilului tau."
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Abdomen plat dupa nastere
MesajScris: Mie Mar 28, 2012 12:50 
Neconectat
Moderator
Moderator
Avatar utilizator

Membru din: Joi Ian 01, 2009 14:53
Mesaje: 2305
Localitate: Galati
Mitul 7:Daca veti face genoflexiuni cu grautati, muschii abdominali se vor vedea mai bine.
Asa cum stiti acuma din mitul 3, genoflexiunile nu sunt pentru sculptarea abdomenului, asa cum cred multi dintre dvs. Oricum, cei mai multi oameni cred ca problema cu genoflexiunile nu este exercitiul in sine ci faptul ca greutatea corporala furnizeaza greutate insuficienta pentru a dezvolta muschii. Ca si rezultat, muschii tin greutati mari in tip ce se fac genoflexiunile crezand ca greutatile adaugate sunt secretul dezvoltarii abdominale.Este o idee frumoasa dar nu este buna. Facand genoflexiuni cu extra-greutati puteti face ca muschiul iliopsoas sa lucreze mai mult si astfel sa puneti presiuni pe parteade jos a spatelui. Pentru persoanele cu muschii slabi sau dezechilibrati probabilitatea ca spatele sa fie ranit creste atunci cand faceti genoflexiuni cu greutati aditionale. Forma exercitiului tinde sa se deterioreze datorita greutatilor aditionale iar acest lucru creste riscul unuei accidentari si mai mult. Cu toate ca un atlet bine pregatit poate face aceste genoflexiuni cu greutati fara probleme, majoritatea oamenilor isi vor dezvolta doar muschii flexori ai soldului si vor sfarsi cu dureri de spate in loc de abdomen lucrat.

_________________
"Cele mai frumoase bijuterii pe care le vei avea vreodata in jurul gatului sunt bratele copilului tau."
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Abdomen plat dupa nastere
MesajScris: Mie Mar 28, 2012 14:18 
Neconectat
Moderator
Moderator
Avatar utilizator

Membru din: Mar Iun 28, 2005 10:18
Mesaje: 36235
Localitate: Ilfov
anca, multumim #-:p2
si de fapt care ar fi exercitiile indicate pt tonifierea abdomenului :?:

_________________
Imagine
Imagine

Din Regulamentul forumului: Evitati posturile care contin doar "Subscriu", "De acord", "Lol" si altele de genul acesta, care in fond nu spun nimic. E de preferat sa emiteti o parere proprie, in ideea unei comunicari mai de substanta.


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Abdomen plat dupa nastere
MesajScris: Joi Mar 29, 2012 08:41 
Neconectat
Moderator
Moderator
Avatar utilizator

Membru din: Joi Ian 01, 2009 14:53
Mesaje: 2305
Localitate: Galati
Ktael eu am gasit aici: http://www.cura-de-slabire.ro/video-fit ... oapse.html un set de exercitii pe care le fac de cateva ori pe saptamana de cand a inceput vanatoarea si sa stii ca incep sa se vada rezultate.

Mitul 8:O sa va ia ani de zile sa va dezvoltati abdomenul.
Nu dureaza ani de zile sa va dezvoltati musculatura abdominala. Deja aveti musculature abdominala, trebuie doar sa o intariti, sa construiti tesutul muscular si sa reduceti grasimea ca muschii sa iasa la iveala, depinzand desigur de genetica si de modul in care va antrenati zilnic.Daca va veti putea vedea muschii abdominali depinde si de faptul ca aveti sau nu grasime care ii acopera. Trebuie sa reduceti grasimea care acopera muschii pentru a-I putea vedea. Pentru unii oameni, cantitatea de grasime care acopera muschii se poate dizolva in cateva saptamani. Pentru altii poate dura mult mai mult. Depinde in primul rand de cat de multa grasime aveti in organism. Daca aveti de dat jos 45 kg grasime sa zicem, puteti avea un set de muschi abdominali super dar evident ca va dura mult mai mult fata de cei care au doar 10 kg de grasime de dat jos.

_________________
"Cele mai frumoase bijuterii pe care le vei avea vreodata in jurul gatului sunt bratele copilului tau."
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Abdomen plat dupa nastere
MesajScris: Joi Mar 29, 2012 08:46 
Neconectat
Administrator
Administrator

Membru din: Vin Mai 14, 2010 11:15
Mesaje: 7641
Anca, ai inceput sa le si practici :?:
Eu am scapat de burtica cam dupa 4 luni de la nastere. In 7 luni eram ca noua. Cred ca am mai pus insa 1-2 kg in iarna asta deoarece am mancat cam multe sarmale :lol: . Vreau sa ma reapuc de stepper. Pana sa nasc faceam zilnic 50 de minute. Nu pt. a slabi ci pt. a-mi tonifia musculatura.
Cand am nascut, in timpul cezarianei (pt. ca am avut anestezie locala) ii auzeam pe medici cand spuneau ca nu pot sa-l scoata pe bebe din cauza muschilor abdomenului :lol: . Piticul era prins in muschi :lol: . Il auzeam plangand si nu puteau sa-l scoata :lol:

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Abdomen plat dupa nastere
MesajScris: Joi Mar 29, 2012 10:15 
Neconectat
Moderator
Moderator
Avatar utilizator

Membru din: Joi Ian 01, 2009 14:53
Mesaje: 2305
Localitate: Galati
Dupa prima sarcina(la prima nu am facut cezariana) am scapat repede de burtica. Cred ca e vorba si de forma burtii :) .La George nici nu se cunostea ca sunt insarcinata pana pe la 5 luni,dar la Alin din luna a 2-a aveam ditai burtica de ziceai ca sunt in 6 luni. Forma burtii a fost diferita. Sarcina la George s-a dezvoltat in partea de jos a burtii pe cand la Alin pornea din dreptul stomacului...de parca spuneai ca sunt balonata ...in primele luni. Probabil ca este vorba si de varsta si de faptul ca Alin nu a dorit sa iasa fara cezariana desi m-am chinuit ore bune(el urca in loc sa coboare). E vorba de mai multi factori dar important e sa ai vointa si sa nu renunti iar pe mine exercitiile din acel clip chiar ma ajuta.
Am o conformatie robusta in partea de jos a corpului (picioare groase, "magazia" mare) motiv pentru care in cazul meu sunt indicate exercitiile la sol.

_________________
"Cele mai frumoase bijuterii pe care le vei avea vreodata in jurul gatului sunt bratele copilului tau."
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Abdomen plat dupa nastere
MesajScris: Joi Mar 29, 2012 10:28 
Neconectat
Administrator
Administrator

Membru din: Vin Mai 14, 2010 11:15
Mesaje: 7641
Anca, se cunoaste ca ai facut sport pentru ca te pricepi si iti cunosti si corpul, stii ce fel de exerctii te avantajeaza si care nu =D>

_________________
Imagine


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Abdomen plat dupa nastere
MesajScris: Sâm Mar 31, 2012 11:15 
Neconectat
Moderator
Moderator
Avatar utilizator

Membru din: Sâm Aug 27, 2005 12:38
Mesaje: 10837
Localitate: bucuresti, romania
Adina felicitari =D> ce rapid ti-ai revenit cu abdomenul dupa nastere.
La cezariana e si mai dificil ca nu e voie la efort intens 6 luni.
La primele 2 nasteri a mai fost cum a fost,de la 72-74 de kg in 3 luni am revenit la 56 initial iar dupa inca 3 luni la 53,dar dupa a treia nastere n-am mai avut deloc timp de mine si am ramas cu 66 kg cateva luni apoi oscilam la 61-62,stiam ca era lipsa totala de timp,de vointa si ambitie,taraganam de la luna la luna ca iau masuri si evident lunile treceau fara a da jos ceva grasime de pe burta.
Mancam haotic,lipsa sport sustinut ca de efort fizic nu ma plangeam aveam zile cand stateam in picioare 12 ore si alergam peste tot,dar nu se compara cu sportul.
Recomand din toata inima un sport pentru mamici,orice tip,pana la urma nu conteazadoar pentru tonus si confortul psihic pe care-l ofera miscarea,ideal e cu antrenor la inceput pana se invata tehnica.
Admir mamicile luptatoare in ale kg in plus,care-si recapata silueta repede dupa nasteri,denota un repect total fata de ele insele si se reflecta in stilul calm si duios in care-si cresc copilul,sunt sigure pe ele si fara complexe,macar fizice.
Nu trebuie sa avem patratele pe burta,nici un abdoment convex ci doar sa facem asa incat sa fim ok,nu toata lumea e manechin.

_________________
mami de Alexandra,Andreea,Denisa,Gabriela si Mihaela


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 49 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Următorul

Ora este UTC + 2 [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la: